30.04.2013 (7.1.27)
- Feilrettinger
-
Rettet feil i ABAX pga. sommertid
-
Materiell med enhet på mere enn 4 tegn handteres korrekt nå
-
Bedre handtering av veldig lange beskrivelser på ordre
-
Skjuling av priser var ikke korrekt
-
Innstilling for oppretting av ordre ble ikke respektert for service- og reparasjonsordre
-
Bestillinger til eget lager ble merket med feil lager-id
12.03.2013 (7.1.25)
- Materiell
-
Rettet feil i feltet "enhet" hvor grossister benytter mer enn fire tegn.
-
Timer Management System
-
Rettet feil i rapport for å tillate bruk av sekunder.
20.02.2013 (7.1.24)
- Kursfortegnelse
-
Lagt til "Jordfeilautomat" i listen over type vern
-
Kursfortegnelse kunne ikke leses på kontoret pga. feil filendelse
-
Innstillinger
- Nytt menuyvalg: Systemverktøy. Inkluderer tildligere supportfunksjon
- Ny funksjon: Det er nå mulig å flytte Handyman-databasen til et minnekort.
-
Materiell
-
Rettet feil i NELFO bestillingsfiler der varenummertype ikke ble sendt på varelinjer
-
Mottak av pakkseddel tok med linjer med 0 i antall
- Rettet feil der programmet kunne fryse under lagertelling.
-
Prisliste endringer fra kontoret oppdateres nå mye raskere etter sync
-
Vare som ikke lagerstyres fjernes nå automatisk nå beholdning blir 0
-
Forbedret søk i matreielllisten
-
Sjekklister
-
Rettet feil i handtering av krav til signatur
-
TMS
-
Tidtakere støtter nå ordre fra servicemodulen
-
Ordre
-
Standard start-tid for ordre som aktiveres er nå planlagt tidspunkt
-
Bedre signalering i dialog for ferdigstilling av ordre
-
Forbedret søk i ordreliste
-
Servicemodul
-
Mange feilrettelser og forberdinger
-
Rapporter
-
Rapporter genereres nå mye raskere
-
Rettet feil ved visning av desimaltall (NaN)
-
Rettet visning av rapporter uten signaturer
-
Kunde
-
Redigering av kundedata var ved en feiltagelse låst
-
Forbedret søk i kundeliste
11.01.2013 (7.1.21)
- Forbedret hastighet på rapporter.
- Mange forbedringer på service-modulen.
- Lagt til kategori-filter i ordrelisten.
- Rettet funksjon for å legge til nye deltagere på eksisterende ordre.
- Kursfortegnelse ble ikke tilgjengelig for noen brukere.
- Flere mindre rettelser.
22.12.2012 (7.1.20)
- Timer Management System (TMS)
- Tidtagere for hurtig registering av tid.
- To forskjellige moduser:
- Enkle tidtagere
- Sammenhengende tidregistrering (Krever egen lisens)
- Signering av ukentlig timeliste
- Kunden kan nå signere/godkjenne ukentlige timelister.
- Vi har også gjort om signaturfunksjonen slik at det skal færre klikk til for å signere.
- Nye Dato-/tid-/Antall-velgere
- Etter tilbakemelding fra kunder har vi gjort disse velgerne enklere å bruke.
- Mere informasjon er tilgjengelig når disee brukes: Ukenummer, dag og dato, samt bedre tilpassede hurtig-verdier.
- Enhet for materiell vises i antalls-velger.
- Forbedringer og feilrettinger
- Rettelser ved bruk av strekkodescanning. I tillegg er strekkodescanning tilgjengelig flere steder.
- Materiellsøk. Forbedringer gjort ved søk på varenummer2 og varenummer som innholder bokstaver. Enter-knappen på tastaturet starter nå søket.
- Materiellsøk. Når bare 1 vare blir funnet, aktiveres antall-velger med en gang. Mange klikk spart.
- Første registrerig på ordre har nå "Planlagt" som standard valg for dato.
- GPS reiselogg tilbakemelding rettelser.
- Lagerstyring rettelse inkludert feil ved som fjernet innstillinger for lagervare og maks- og min-verdier etter mottak av pakkseddel.
- Mottak av pakkseddel med Handyman format er tilgjengelig.
- Rettelser på kursfortegnelse.
- Rettet handtering av nye deltagere på ordre.
- Sending av bestilling husker nå sist brukte adresse.
- Innstilling for standard leveringadresse virket ikke.
- Rettet layout for leveringadresse. Fjernet adressenavn som inneholdt irrelevante data.
- Rettet handtering av grossist ved mottak av pakkseddel.
- Bestillnger som ble sendt til kontoret var ikke synlige i listen over ferdige bestillinger.
- Sending av rapporter via e-post inneholder nå alle bilder og ikoner/signaturer. Bare tilgjengelig når man benytter egen utgående e-post tjener.
- Diverse språkfeil.
- Standardverdier for inndelinger/kostnadsbærere.
- Bedre feilhandtering. Brukeren kan nå sende feilmeldingen til oss slik at vi raskere kan finne ut hva som gikk feil.
08.11.2012 (7.1.15)
- Bestillinger
- Enhet for materiell vises nå i dialog for tall når man legger til materiell
- Innstilling for standard leveringsadresse virket ikke
- Endret layout for leveringadrese: Navn vises ikke da det ikke er relevant
- Rettet handtering av grossist under mottak av pakkseddel
- Bestillinger sendt til kontroret ble ikke vist i listen over ferdige bestillinger
- GPS reiselogg
- Rettet klokkeslettkonvertering (kunne bli en time feil)
- Vis/skjul reisetid/km i hennhold til tilgjengelige lønnsarter
- Lagerstyring
- Rettet feil ved manuell innlegging av varer på lager
- Viser nå enhet og grossist i liste med varer på lager
- Generelt
- Fjernet duplikat lededtekst for inndelinger
- Rettet norsk oversettelse av inndelinger
- Materiellregistrering: Grossist blir nå låst hvis innstilling på kontroret tilsier det
- Kopiering av lønnsartregistrering bruker nå lokal innstilling "Husk dato ved flere registreringer...” for å bestemme om start og ferdig dato skal kopieres
26.10.2012 (7.1.14)
16.10.2012 (7.1.14)
- GPS reiselogg release
- Avvis ordre
- Støtte for redigering av Word og Excel dokumenter på ordre
- Diverse rettelser